CLICK & COLLECT U AKSI

Poručite željene proizvode online i preuzmite svoj paket u prodavnici već istog dana!

 

Click & Collect u Aksi je poseban način vrste isporuke. Ova pogodnost vam omogućava da poručite proizvode koje želite na sajtu, izvršite plaćanje online i preuzmete svoj paket u Aksa prodavnici koju izaberete. Ovakvim načinom isporuke možete da uštedite na troškovima dostave, a ujedno štedite i svoje vreme prilikom preuzimanja paketa u prodavnici. Vi sami birate u kom trenutku u toku radnog vremena prodavnice vam najviše odgovara da preuzmete svoj paket.

 

Zašto je Click & Collect dobar izbor za vas u Aksi?

 

Click and Collect u Aksi pogodnost vam omogućava da u veoma kratkom vremenskom periodu preuzmete svoj paket, u vreme koje vama odgovara. Paket možete preuzeti u toku radnog vremena odabrane prodavnice, bez čekanja u redu. Plaćanje se vrši karticom ili vaučerima i nema dodatnih troškova – a porudžbine koje su kreirane do 11 časova možete preuzeti već istog dana u prodavnici nakon 16 časova.

 

dostava

JEDNOSTAVNO PLAĆANJE KARTICOM

Plaćanje prilikom korišćenja usluge Click & Collect u Aksi se vrši isključivo karticom ili vaučerima. Važna napomena: Click & Collect pogodnost ne podrazumeva plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja, niti je moguće platiti porudžbinu uplatnicom.

dostava

PREUZIMANJE PAKETA U VREME KOJE VAMA ODGOVARA

Kada dobijete mejl potvrde da je vaša porudžbina spremna, to znači da je vaš paket spreman za preuzimanje. Nakon što dobijete taj mejl, možete se uputiti prema odabranoj prodavnici i preuzeti svoj paket u toku radnog vremena prodavnice.

dostava

Bez dodatnih troškova

Odabirom pogodnosti Click & Collect u Aksi se opredeljujete za opciju kod koje ne postoje nikakvi dodatni troškovi isporuke, pošto pakete preuzimate u Aksa prodavnici.

dostava

Preuzimanje paketa istog dana

Za sve porudžbine kreirane pre 11 časova smo omogućili da svoj paket preuzmete već od 16 časova u odabranoj prodavnici.

Uputstvo - Kako napraviti porudžbinu Click & Collect u Aksi?

 

Želite da kreirate Click & Collect porudžbinu, ali niste sigurni kako da to uradite? Pripremili smo detaljno uputstvo u 6 kratkih koraka koje će vam objasniti postupak poručivanja.

 

Prvo pronađite proizvod koji želite da poručite.
Prvo pronađite proizvod koji želite da poručite.
Prvo pronađite proizvod koji želite da poručite.
Zatim odaberite opciju „Click & Collect”
Zatim odaberite opciju „Click & Collect”
Zatim odaberite opciju „Click & Collect”
Označite prodavnicu u kojoj želite da preuzmete svoju porudžbinu.
Označite prodavnicu u kojoj želite da preuzmete svoju porudžbinu.
Označite prodavnicu u kojoj želite da preuzmete svoju porudžbinu.
Odaberite način plaćanja koji vam odgovara – Click & Collect pogodnost podrazumeva plaćanje karticom ili vaučerima.
Odaberite način plaćanja koji vam odgovara – Click & Collect pogodnost podrazumeva plaćanje karticom ili vaučerima.
Odaberite način plaćanja koji vam odgovara – Click & Collect pogodnost podrazumeva plaćanje karticom ili vaučerima.
Kada paket bude bio spreman za preuzimanje, stići će vam mejl sa kodom za preuzimanje.
Kada paket bude bio spreman za preuzimanje, stići će vam mejl sa kodom za preuzimanje.
Kada paket bude bio spreman za preuzimanje, stići će vam mejl sa kodom za preuzimanje.
Preuzmite svoju porudžbinu u odabranoj prodavnici. <b> Rok preuzimanja je 72h</b>.
Preuzmite svoju porudžbinu u odabranoj prodavnici. Rok preuzimanja je 72h.
Preuzmite svoju porudžbinu u odabranoj prodavnici. <b> Rok preuzimanja je 72h</b>.

U KOJIM AKSA PRODAVNICAMA MOŽETE DA PREUZMETE SVOJ CLICK & COLLECT PAKET?

 

Na spisku ispod možete pogledati Aksa prodavnice u kojima možete preuzeti svoje pakete, kao i radno vreme svih navedenih prodavnica.

 

Prodavnica Radno vreme
Bulevar Mihajla Pupina 181, Novi Beograd Radno vreme prodavnice
Mirijevski bulevar 18b TC Karaburma, Karaburma Radno vreme prodavnice
Batajnički drum 1 Bn Boss, Zemun Radno vreme prodavnice

 

IMATE NEKO DODATNO PITANJE? POGLEDAJTE PRVO NAJČEŠĆA PITANJA I ODGOVORE NA NJIH

 

Najčešća pitanja koja se tiču Click & Collect usluge možete pogledati u nastavku.

 

Da li će me moja porudžbina čekati upakovana u prodavnici?
Da, sve Click & Collect porudžbine će biti spakovane i spremne za preuzimanje na kasi.
Gde sve mogu da preuzmem svoj paket?
Prilikom odabira lokacije isporuke (pogledajte korak 3 uputstva za poručivanje), biće vam ponuđene sve lokacije na kojima možete preuzeti svoju porudžbinu. Spisak svih prodavnica i radnih vremena možete pogledati iznad ili klikom na ovaj link.
Mogu li da platim svoju porudžbinu gotovinom u prodavnici?
Plaćanje prilikom korišćenja usluge Click & Collect u Aksi se vrši isključivo karticom ili vaučerima. Click & Collect pogodnost ne podrazumeva plaćanje gotovinom prilikom preuzimanja, niti je moguće platiti porudžbinu uplatnicom.
Koji je krajnji rok za preuzimanje Click & Collect porudžbine?
Rok u kom najkasnije možete da preuzmete svoju porudžbinu je 72h od slanja mejla potvrde da je paket spreman za preuzimanje.
Kada mogu da preuzmem svoju porudžbinu u prodavnici?
Proizvode možete preuzeti odmah nakon što vam stigne mejl potvrde da je vaša porudžbina spremna za preuzimanje.
Da li mogu da otkažem svoju porudžbinu?
Otkazivanje porudžbine možete izvršiti tako što ćete kontaktirati Aksa korisnički servis. Ovo možete učiniti pozivom na brojeve telefona 0800/30-11-25 i 011/422-0-415 ili putem mejla na adresu aksaonline@aksa.rs, kao i putem chat platforme na našem sajtu. Radno vreme korisničkog servisa možete pogledati ovde.
Da li mogu da poručim bilo koji proizvod online i da ga preuzmem u prodavnici?
Možete poručiti bilo koji proizvod koji pored dugmeta „Dodaj u korpu” ima i oznaku „Preuzmi u radnji”. Kada budete birali lokaciju isporuke, pojaviće vam se spisak svih prodavnica u kojima je moguće preuzeti željene proizvode.
Šta se dešava ako u prodavnici ili kod kuće vidim neko oštećenje na poručenim proizvodima?
Naš savet je da proverite paket na licu mesta, prilikom preuzimanja – a rok za reklamacije je 14 dana. Reklamacije se vrše kontaktiranjem Aksa korisničkog servisa. Ovo možete učiniti pozivom na brojeve telefona 0800/30-11-25 i 011/422-0-415 ili putem mejla na adresu aksaonline@aksa.rs, kao i putem chat platforme na našem sajtu. Radno vreme korisničkog servisa možete pogledati ovde.
Da li mogu da odustanem od kupovine ukoliko je proizvod već preuzet?
Rok za sve reklamacije je 14 dana, a one se vrše kontaktiranjem Aksa korisničkog servisa. Ovo možete učiniti pozivom na brojeve telefona 0800/30-11-25 i 011/422-0-415 ili putem mejla na adresu aksaonline@aksa.rs, kao i putem chat platforme na našem sajtu. Radno vreme korisničkog servisa možete pogledati ovde.
Kada ću dobiti Ugovor o prodaji na daljinu?
Ugovor o prodaji na daljinu ćete dobiti prilikom preuzimanja porudžbine i pomoću njega ostvarujete sva prava definisana zakonom. Prilikom preuzimanja porudžbine u prodavnici je dovoljno da prodavcu pokažete kod koji ste dobili u mejlu.