Prema Zakonu o zaštiti potrošača (čl 51), Zamena robe je jedan od načina otklanjanja nesaobraznosti robe.

Kupac ima pravo na zamenu proizvoda za drugi, pod uslovom da nije oštećen i korišćen, a troškove vraćanja proizvoda snosi prodavac. Kupac može i ne mora da navede razloge zamene. Zamena se mora izvršiti u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije na sajtu ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo za ispravan, a sve troškove snosi Aksa internet prodavnica. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

Ukoliko ste nakon prijema proizvoda utvrdili da Vam veličina ne odgovara, molimo vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu aksaonline@aksa.rs. Neophodno je da napišete broj računa/otpremnice, šifru proizvoda I veličinu koja bi Vam odgovarala.

Takodje ukoliko ste nakon prijema proizvoda ustanovili da želite da zamenite isti za drugi proizvod iste ili veće cenovne kategorije, molimo Vas da nas kontaktirate putem email-a na adresu aksaonline@aksa.rs , napišete Vaš broj računa/otpremnice, šifru i veličinu proizvoda za koji želite da zamenite prvobitno poručeni proizvod.

U slučaju zamene proizvoda za drugu veličinu, prodavac je u obavezi da izvrši zamenu ukoliko taj proizvod postoji na stanju. Ukoliko kupljeni proizvod za koji se traži zamena ne postoji na stanju, prodavac je dužan da proizvod zameni za drugi po želji kupca, uz eventualnu doplatu ili vraćanje razlike u ceni. Za slučaj nepostojanja mogućnosti zamene prodavac je dužan da kupcu vrati novac, a troškove vraćanja snosi prodavac.

Za uvažene reklamacije, Aksa internet prodavnica snosi sve troškove transporta.