Najčešća pitanja

Online shop pitanja

Da li je dostava besplatna?

Dragi potrošači, isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine čiji je iznos 2000 dinara ili veći je besplatna. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 2000 dinara, cena isporuke će iznositi 190 dinara.

Rok isporuke i gde sve isporučujete?

Dragi potrošači, rok isporuke je do 3 do 5 radnih dana. Poručene proizvode vam šaljemo kurirskom službom Dexpress koja isporuku vrši na teritoriji Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Kako da proverim status porudžbine?

Dragi potrošači, status porudžbine možete pratiti samo kao registrovani kupac OVDE.

Takođe, kad kurirska služba preuzme paket, na vašu email adresu stići će automatska poruka sa brojem pošiljke koji možete pratiti na sajtu D express.

Da li mogu da kreiram porudžbine kao neregistovani kupac?

Dragi potrošači, porudžbine možete kreirati i ako se niste registrovali. Za kreiranje porudžbina na Aksa interent prodavnici nije potrebno da napravite nalog.

Kako da kreiram svoju prvu porudžbinu porudžbinu?

Dragi potrošači, sve što vas interesuje kako da kreirate porudžbinu na Aksa internet prodavnici možete pogledati ovde.

Kako da kreiram nalog na sajtu?

Dragi potrošači, sve što je potrebno je da klinkete plavo dugme "Registujte se". Otvoriće vam se prozor, popunite polja sa svojim podacima i na vašu email adresu treba da stigne aktivacioni mejl. Kliknite na link i uspešno ste se registrovali.

Da li mogu da kreiram porudžbinu telefonskim putem?

Dragi potrošači, ne primamo porudžbine putem telefonskog poziva. Ukoliko imate nekih poteškoća, možete pozvati naš call centar koji je dostupan za vas svakog dana od 09h do 17h.

Broj call centra je 062/88 10 866; 062/670 234.

Da li mogu da poručim putem društvenih mreža, Vibera ili mejla?

Dragi potrošači, ne primamo porudžbine preko društvenih mreža, vibera i mejla. Detaljno uputstvo kako da kreirate porudžbinu možete pogledati ovde.

Da li postoji mogućnost plaćanja na rate?

Dragi potrošači, plaćanje kreditnim karticama samo za iznose preko 15.000,00 rsd omogućeno je na rate, broj rata je 2, 3, 4, 5, 6 ili 9. Dospeće I rate je odmah, II rate je za 30 dana, III rate je za 60 dana i tako se dospeće povećava za 30 dana do poslednje rate. Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Da li mogu da zamenim poručeni proizvod?

Dragi potrošači, postoji mogućnost zamene proizvoda. Sve informacija možete pogledati na stranici Zamena robe.

Rok isporuke?

Dragi potrošači, rok isporuke je od 3 do 5 radnih dana (dani vikenda (subota i nedelja) se ne računaju).

Da li isporučujete van teritorije Republike Srbije?

Dragi potrošači, dostavu sve vrši samo na teritoriji Republike Srbije.

Da li mogu da otkažem porudžbinu?

Dragi potrošači, ukoliko želite da otkažete porudžbinu, javite nam se na aksaonline@aksa.rs.

Ostavi komentar

Trenutno nema komentara
string(0) ""
string(0) ""