Najčešća pitanja

Najčešća pitanja

Šta sve Aksa ima u asortimanu?

Dragi potošači, Aksa u svom asortimanu ima širok izbor opreme za bebe i decu. Sve što je potrebno za vaše mališane od ishrane, kozmetike, kolica, autosedišta, hranilice, krevetaca, igračaka, odeće, obuće i još mnogo toga.

Da li imate aplikaciju?

Dragi potrošači, imamo Aksa aplikaciju. Klikom na link možete preuzeti aplikaciju za Android i za IOS

Radno vreme Aksa prodavnica?

Dragi potrošači, radno vreme svih Aksa prodavnica možete pogledati ovde.

Kako do proizvoda?

1. Dragi potrošači, najbrži način je da napišete u pretrazi u zaglavlju naslovne strane željeni proizvod. Npr: Unesite "Pampers pelene" u pretrazi i pojaviće vam se u ponudi Pampers pelene. Izaberiti željeni proizvod, kliknite na njega i otvoriće vam se stranica želejnog proizvoda. Takođe, ako vas interesuje određena kategorija, možete je pretažiti na isti način.

2. Dragi potrašači, drugi način je da dođete do željenog proizvoda je kroz navigaciju u Meni delu. Klikom na "Kategorije proizvoda" dobijate pregled svih kategorija i lako možete izabrati vašu željenu kategoriju. Nakon toga, otvoriće vam se stranica sa kategorijom gde možete pronaći vaš željeni proizvod.

Šta je to Zeleni kutak?

Dragi potrošači, "Zeleni kutak" je posebno mesto u Aksinom asortimanu. Tu se nalaze svi proizvodi koji su eco-friendly.

Opširnije o posebnoj kategoriji u Aksi možete pogledati ovde.

Kako mogu da platim na internet prodavnici i maloprodajnim objektima?

Dragi potrošači, sve načine plaćanja za maloprodajne objekte i internet prodavnicu možete pogledati ovde.

Ako želite da platite vašom karticom na Aksa internet prodavnice, upustvo možete pogledati ovde.

Da li postoji mogućnost plaćanja na rate?

Dragi potrošači, u svim Aksa maloprodajnim objektima postoji mogućnost plaćanja kreditnim i platnim karticama bez kamate na rate.

- Plaćanje kreditnim karticama Banca Intese i Komercijalne - za iznose preko 5.000,00 rsd može se platiti na 2, 3, 4, 5, 6 ili na 9 rata. Dospeće I rate je odmah, II rate je za 30 dana, III rate je za 60 dana.

- Plaćanje platnim karticama, gde je u slučaju Dina Post Card Poštanske štedionice moguće je plaćanje na rate. Minimalni iznos za plaćanje 5.000 rsd, a maksimalan broj rata je 6. Dospeće prve rate je za 30 dana, druge rate je za 60 dana, a treće rate je za 90 dana.

Da li postoji mogućnost plaćanja čekovima?

Dragi potrošači, možete platiti čekovima građana za iznose preko 5.000,00 rsd do 3 jednake mesečne rate, bez kamate: I rata za 30 dana, II za 60 dana, III za 90 dana. Za iznose preko 50.000,00 rsd do 6 jedankih mesečnih rata, bez kamate: I rata za 30 dana, II za 60 dana, III za 90 dana, IV za 120 dana. Ova usluga se odnosi samo na maloprodajne objekte.

Da li postoji mogućnost zaposlenja u Aksi?

Dragi potrošači, ukoliko vas zanima da postanete deo Aksa porodice, to možete uraditi prijavom na linku ovde.

Da li Aksa ima dodatne aktivnosti?

Dragi potrošači, Aksa u svom programu ima "DRUŽENJE SA TRUDNICAMA". Opširnije o ovom programu možete pogledati ovde.

Da li je dostava besplatna?

Dragi potrošači, isporuka na kućnu adresu za sve porudžbine čiji je iznos 3500 dinara ili veći je besplatna. Ukoliko je vrednost porudžbine manja od 3500 dinara, cena isporuke će iznositi 300 dinara.

Rok isporuke i gde sve isporučujete?

Dragi potrošači, rok isporuke je do 2 do 4 radna dana.Usled nepredviđenih okolnosti u pojedinim slučajevima rok isporuke može biti duži od 4 dana. Poručene proizvode vam šaljemo kurirskom službom Dexpress koja isporuku vrši na teritoriji Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo Vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju.

Kako da proverim status porudžbine?

Dragi potrošači, status porudžbine možete pratiti samo kao registrovani kupac OVDE.

Takođe, kad kurirska služba preuzme paket, na vašu email adresu stići će automatska poruka sa brojem pošiljke koji možete pratiti na sajtu D express.

Da li mogu da kreiram porudžbine kao neregistovani kupac?

Dragi potrošači, porudžbine možete kreirati i ako se niste registrovali. Za kreiranje porudžbina na Aksa interent prodavnici nije potrebno da napravite nalog.

Kako da kreiram svoju prvu porudžbinu porudžbinu?

Dragi potrošači, sve što vas interesuje kako da kreirate porudžbinu na Aksa internet prodavnici možete pogledati ovde.

Kako da kreiram nalog na sajtu?

Dragi potrošači, sve što je potrebno je da klinkete plavo dugme "Registujte se". Otvoriće vam se prozor, popunite polja sa svojim podacima i na vašu email adresu treba da stigne aktivacioni mejl. Kliknite na link i uspešno ste se registrovali.

Da li mogu da kreiram porudžbinu telefonskim putem?

Dragi potrošači,  primamo porudžbine putem telefonskog poziva. Možete pozvati naš call centar koji je dostupan za vas ponedeljak-petak 09-21h, subota 09-20h i nedelja 09-17h.

Broj call centra je 011/422-0-415.

Da li mogu da poručim putem društvenih mreža, Vibera ili mejla?

Dragi potrošači, ne primamo porudžbine preko društvenih mreža, vibera i mejla. Detaljno uputstvo kako da kreirate porudžbinu možete pogledati ovde.

Da li postoji mogućnost plaćanja na rate?

Plaćanje kreditnim karticama samo za iznose preko 5.000,00 rsd omogućeno je na rate gde je broj rata 2, 3, 4, 5, 6 ili 9.
Dospeće I rate je odmah, II rate je za 30 dana, III rate je za 60 dana i tako se dospeće povećava za 30 dana do poslednje rate.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke Intesa koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja. Niti jednog trenutka podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Da li mogu da zamenim poručeni proizvod?

Dragi potrošači, postoji mogućnost zamene proizvoda. Sve informacija možete pogledati na stranici Zamena robe.

Rok isporuke?

Dragi potrošači, rok isporuke je od 2 do 4 radna dana (dani vikenda (subota i nedelja) se ne računaju).
Usled nepredviđenih okolnosti u pojedinim slučajevima rok isporuke može biti duži od 4 dana.  

Da li isporučujete van teritorije Republike Srbije?

Dragi potrošači, dostavu sve vrši samo na teritoriji Republike Srbije.

Da li mogu da otkažem porudžbinu?

Dragi potrošači, ukoliko želite da otkažete porudžbinu, javite nam se na aksaonline@aksa.rs.

Da li imate pogodnosti za lojalne kupce?

Dragi potrošači, trudimo se da lojalnim kupcima uzvratimo na najbolji mogući način. Svako ko želi, može da se registruje I dobije Aksa karticu. Sve pogodnosti našeg loyalty programa možete pogledati OVDE.

Kako mogu da dobijem Aksa karticu?

Dragi potrošači, Aksa loyalty karticu možete tražiti od naših zaposelnih u svim maloprodajnim objektima na kasi. Takođe, Aksa loyaltu karticu možete poručiti online. Kartica će vam stići na kućnu adresu ili je možete preuzeti u nekoj od naših radnji. Više o načinu poručivanja online pročitajte OVDE.

Da li mogu da proverim svoje kupovine?

Dragi potrošači, sve vaše kupovine možete proveriti na Aksa interent prodavnici na stranici Provera kupovine.

Sve što je potrebno je da unesete ime i prezime i broj Aksa kartice. Ukoliko postoje problem kontaktirajte nas na klub@aksa.rs i proverićemo gde je nastao problem.

Da li pogodnosti Aksa kartice važe i za porudžbine na Aksa interent prodavnici?

Dragi potrošači sve pogodnosti Aksa loyalty kartice važe i na našoj internet prodavnici. Sve što treba da uradite je da napravite nalog na sajtu i napravite porudžbinu kao registrovani kupac. Pre kreiranja porudžbine potrebno je da nam pošaljete zahtev  na  klub@aksa.rs da povežemo vašu email adresu, koju ste ikoristili za registraciju, i Aksa karticu.

Ukoliko se kupovine ne evidentiraju na Aksa kartici, šta je potrebno da uradim?

Dragi potrošači, ukoliko ste primetili da vaše kupovine nisu evidentirane na vašoj Aksa kartici, potrebno je da pošaljete mejl na klub@aksa.rs

Napišite broj vaše Aksa kartice, broj porudžbine koja nije evidentirana i kolege će naknadno evidentirati kupovinu.

Da li postoji dodatano sniženje na Aksa loyalty kartici?

Dragi potrošači, dodatne benefite možete ostvariti ukoliko pređete odrešene pragove na našoj skali loyalty programa. Opširnije o skali možete pogledati ovde.