Najčešća pitanja

Aksa klub pitanja

Da li imate pogodnosti za lojalne kupce?

Dragi potrošači, trudimo se da lojalnim kupcima uzvratimo na najbolji mogući način. Svako ko želi, može da se registruje I dobije Aksa karticu. Sve pogodnosti našeg loyalty programa možete pogledati OVDE.

Kako mogu da dobijem Aksa karticu?

Dragi potrošači, Aksa loyalty karticu možete tražiti od naših zaposelnih u svim maloprodajnim objektima na kasi. Takođe, Aksa loyaltu karticu možete poručiti online. Kartica će vam stići na kućnu adresu ili je možete preuzeti u nekoj od naših radnji. Više o načinu poručivanja online pročitajte OVDE.

Da li mogu da proverim svoje kupovine?

Dragi potrošači, sve vaše kupovine možete proveriti na Aksa interent prodavnici na stranici Provera kupovine.

Sve što je potrebno je da unesete ime i prezime i broj Aksa kartice. Ukoliko postoje problem kontaktirajte nas na klub@aksa.rs i proverićemo gde je nastao problem.

Da li pogodnosti Aksa kartice važe i za porudžbine na Aksa interent prodavnici?

Dragi potrošači sve pogodnosti Aksa loyalty kartice važe i na našoj internet prodavnici. Sve što treba da uradite je da napravite nalog na sajtu i napravite porudžbinu kao registrovani kupac. Pre kreiranja porudžbine potrebno je da nam pošaljete zahtev  na  klub@aksa.rs da povežemo vašu email adresu, koju ste ikoristili za registraciju, i Aksa karticu.

Ukoliko se kupovine ne evidentiraju na Aksa kartici, šta je potrebno da uradim?

Dragi potrošači, ukoliko ste primetili da vaše kupovine nisu evidentirane na vašoj Aksa kartici, potrebno je da pošaljete mejl na klub@aksa.rs

Napišite broj vaše Aksa kartice, broj porudžbine koja nije evidentirana i kolege će naknadno evidentirati kupovinu.

Da li postoji dodatano sniženje na Aksa loyalty kartici?

Dragi potrošači, dodatne benefite možete ostvariti ukoliko pređete odrešene pragove na našoj skali loyalty programa. Opširnije o skali možete pogledati ovde.

Da li Vam je ovaj članak bio od pomoći